Розвиток компанії не зупинила і Велика Депресія, за цей період обороти компанії зросли в кілька разів. Після смерті Дейвіда Макконнелла-молодшого, в 1946 акції компанії AVON продаються на Нью-Йоркській фондовій біржі. Настала Нова ера в історії AVON. Рекламна кампанія "Дін-дон, у двері дзвонить AVON» ( "Ding Dong Avon Calling"), яка стартувала в 1954 році і тривала по 1967, стала однією з найбільш тривалих і найбільш успішних рекламних кампаній у світі. У 1957 році компанія нараховує вже 100 тисяч представників. У цей період AVON виходить на міжнародні ринки.
У 70 - 80-ті роки різко збільшується кількість працюючих жінок, і здається, що метод прямих продажів стає менш ефективним. Керівництво компанії намагається протистояти негативним тенденціям, набуваючи інші фірми, наприклад, ювелірний дім «Тіффані». Але незабаром, у компанії приймається стратегічно правильне рішення: сфокусувати всі зусилля на просування в першу чергу косметичних товарів, і відродити основоположні принципи методу прямих продажів. У 1988 році президентом і генеральним директором AVON стає Джеймс Престон. Своїм головним завданням він вважав «повернення до основ». Він став ініціатором змін і в сформованому адміністративному устрої AVON. У той період керівні позиції компанії належали чоловікам. Престон ж почав залучати талановитих і цілеспрямованих представниць прекрасної половини людства. «Я став прагнути до того, щоб як мінімум 50% керівних посад займали жінки», - розповідав Престон.